Apie Studiją

Studija InMind - tai erdvė asmeniniam augimui ir sąmoningumo ugdymui. Tai vieta, kurioje renkasi pažinti save ir tobulėti norintys žmonės. Tai vieta, kurioje lavinamas ir protas, ir kūnas, ir siela.

a

SUSISIEKITE

+37069903355

Saltoniškių g. 31-315, Vilnius

info@inmind.lt

 
a

Mindfulness. Daugiau gyvenimo kasdienybėje.

Kviečiame Jus susipažinti su MINDFULNESS – streso mažinimo, psichologinio ir emocinio atsparumo stiprinimo ir vidinės išminties ugdymo praktikomis.

Mindfulness/sąmoningumu grįstos metodikos vis labiau populiarėja Lietuvoje. Pasaulyje jau daug metų yra sėkmingai taikomos psichologijoje, medicinoje, kariuomenėje, mokyklose, versle bei kiekvienam, siekiančiam asmeninio augimo.

KAS YRA MINDFULNESS?

Mindfulness – tai sąmoningumo ugdymo ir dėmesingumo lavinimo metodas, dar vadinamas dėmesingu įsisąmoninimu. Metodo efektyvumas įrodytas gausybe mokslinių tyrimų.

MINDFULNESS grįstos kognityvinės elgesio terapijos metodika moko:

  • atpažinti savo mintis, jausmus ir elgesio impulsus;
  • valdyti savo dėmesį;
  • matyti realybę su kuo mažiau mąstymo klaidų ar iškraipymų;
  • daryti išminties pauzę prieš pasirenkant, kaip reaguoti į tam tikrą įvykį.
  • būti sąmoningu gyvenime ir išgyventi kiekvieną gyvenimo akimirką kuo labiau ją įsisąmoninant.

Šios praktikos keičia daugelį asmenybės, santykių ir gyvenimo aspektų. Tai išmintingo, harmoningo ir kokybiško gyvenimo siekimas.

MINDFULNESS nauda:

  • Didėja gebėjimas suvaldyti stresines situacijas;
  • Gerėja miego kokybė, mažėja nuovargis ir lėtiniai skausmai;
  • Gerėja darbingumas, gebėjimas susikaupti;
  • Mažėja fizinė ir emocinė įtampa, nerimas;
  • Didėja vidinė ramybė ir psichologinis stabilumas;
  • Mažėja priepuolinis valgymas, alkoholio vartojimas, rūkymas;
  • Didėja pasitenkinimas gyvenimu, daugiau teigiamų emocijų.

Informacinio – praktinio SEMINARO METU:

  • Sužinosite, kas yra dėmesingas įsisąmoninimas (Mindfulness) ir kaip moksliniai tyrimai pagrindžia jo naudą;
  • Išgirsite koncentruotą teoriją apie smegenų veiklą, mintis, emocijas bei kaip veikia mūsų protas;
  • Atliksite bent vieną formalią mindfulness meditacinę praktiką;
  • Sužinosite, kokias neformalias mindfulness praktikas galite lengvai atlikti savo kasdienybėje;
  • Išmoksite kelis efektyvius pratimus momentiniam įtampos, streso, nerimo sumažinimui.

MINDFULNESS tinka visiems!

Praktikų efektyvumas patvirtintas tiek patiriantiems psichologinių sunkumų, tiek ir sveikiems, bet labai jautriems ar varginamiems streso žmonėms, tiek ir tiems, kuriems rūpi asmeninis augimas, vidinė harmonija ir gyvenimo kokybė.

Seminarą veda:

Gintarė Levickienė – psichologė, mindfulness praktikų instruktorė, LSMU Įsisąmoninimu grįstos kognityvinės terapijos studijų absolventė, Lietuvos įsisąmoninimu grįstos psichoterapijos asociacijos narė, sertifikuota veidoskaitos trenerė, InMind sąmoningumo ugdymo studijos įkūrėja.

Seminarą galima vesti ir jūsų patalpose surinkus dalyvių grupę. Dėl daugiau informacijos prašome kreiptis tel. 869903355.